Pickup Line Ngorat Style Mat Salleh

Banyak sebenarnya video pickup line mat Salleh kat youtube ni. Aku ada sorang kawan yang hati kering macam video pickup line ni. Dia tegur awek dengan pickup line ala ala Sepahtu kat radio tu. Lancar dan bersahaja. Tapi mat saleh ni lagi kering, kalau kat Malaysia memang takde kot orang buat video camni.

Dalam video himpunan koleksi ayat ngorat pickup line omputih ni, kebanyakannya agak lucah sikit. Memang tak sesuai la kat negara kita ni.

Kalau ayat lelaki mengorat perempuan memang dah biasa kita dengar. Teknik lelaki pikat hati perempuan pun dah biasa kita dengar. Oleh kerana taknak dituduh seksis, aku nak bagitau sebenarnya ada je panduan untuk perempuan untuk pikat lelaki.

Panduan dan cara pikat lelaki idaman ini ditulis oleh Dr HM Tuah. Seorang yang pakar motivasi. Dr HM Tuah mengakui ramai wanita diluar sana masih lagi single dan belum berjumpa dengan lelaki idaman hati. InsyaAllah, ada rezeki nanti bertemulah jodohnya ye.

Leave a Reply