Tempoh Sah Panjang Onexox

Posted by

Hey tengok ni, saya punya prepaid sah panjang. Tahun 2023 baru expired.
*132#

Tengok,

Tempoh Sah Panjang Onexox 1
Tempoh sah aktif sehingga tahun 2023

Yes guys, sampai tahun 2023 kalau saya tak topup pun saya masih boleh guna kredit yang ada, data yang ada dan sms yang ada ni.

Kalau korang nak jugak simkad korang ada tempoh sah tak masuk akal camni, boleh hubungi saya O1O6OO9966. Whatsapp saya.

Saya akan tunjukkan caranya.

Maaf ye, sim ni hanya untuk korang yang tak nak topup setiap bulan semata-mata nak pastikan tempoh sah terus aktif.

Yang memang rutin topup setiap bulan tu, mungkin tak perlukan simkad ni.

Okay.

Rating Pembaca
[Total: 1 Average: 5]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *